Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Κύκνε Μου...



Κύκνε Μου.. {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Κύκνε μου ολόλευκε.. λατρεμένε..
σε ήσυχη λίμνη ταξιδεύεις..
μα Εσύ, περήφανε Κύκνε μου
αρνείσαι το ταξίδι σου στη νηνεμία
μιας ήσυχης λίμνης.. αδιόρατης
στα δικά σου ανήσυχα μάτια..
Ανοίγεις τις άσπρες σου φτερούγες..
έρχεσαι προς την όχθη ..
μ΄αγκαλιάζεις για λίγο σφιχτά..
σ΄ακουμπώ στις τεράστιες φτερούγες σου..
τις κλείνω στα χέρια μου.. τις χαϊδεύω..
τις κλείνω.. πίσω στη πλάτη σου..
Τις θωπεύω με στοργή, πόθο και πάθος..
Περιμένω ν΄ανοίξουν πάλι ..
να μ΄αγκαλιάσουν απαλά.. Ολόκληρη..
να χαθώ μεσ΄στο Απαστράπτων
Λευκό Τους Χρώμα ..
Να μείνω Εκεί μέσα για Πάντα..
μα ναι... υπάρχει το για Πάντα..
όταν τόσα ζεστά, ήρεμα νοιώθεις...
όταν χαλαρά γέρνεις στον ΄Ωμο μου..
αφήνεσαι και πάλι ..κολυμπάς..
ήσυχος, χαλαρός, ακμαίος ...
μεσ΄στα βαθειά, θολά νερά της Λίμνης..
Κολυμπάω δίπλα σου .. με χαλαρές και,
..αισθησιακές κινήσεις ...
να σ΄αγγίζω μόνο με τ΄ακροδάχτυλά μου..
..Για να μην ταράζω το ονειρικό Ταξίδι σου..
Κύκνε μου .. παραμυθένιε.. μέσα στα Νούφαρα..
κολυμπάς... καθρεφτίζεσαι.. βλέπεις το Πρόσωπό σου..
βλέπεις και μένα .. να σε κοιτώ κατάματα...
να σε φιλώ με πάθος στο γλυκό σου ράμφος..
..όσο με έχεις αγκαλιά ... είναι τόσο γλυκά στην
Λευκή σου Αγκάλη...
..κι όταν μ΄αφήνεις.. να κάνεις το δικό σου
Ταξίδι.. στα βαθειά νερά του Νου σου..
..Εγώ πνίγομαι.. μέσα τις θύμισες των ζεστών
φιλιών του απογεύματος, στη βόλτα μας..
.. στον Παράδεισο του γέλιου και των δακρύων μας..
Λατρεμένε μου Κύκνε.. Κολύμπα ΄Ηρεμα..
.. Σε Αγαπάω.. μην Χαθείς στα θολά νερά της...
είναι .. νύχτα πάλι και .. Φοβάμαι..
΄Ελα ξανά.. έλα τώρα..Κολύμπα με στην Αγκαλιά Σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: