Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Νούφαρο μου Εσύ..



Νούφαρο μου Εσύ... {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Νούφαρο μου Εσύ άνθος μου σπάνιο..
ακτινωτό, υδρόβιο.. Αιώνια ζεις
μέσα στα νερά μιας θολής λίμνης..

Νυμφαία μου, Νύμφη μου λευκοντυμένη..
κι όχι μόνο αγαπημένη μου ..
Νούφαρο μου ποια Νύμφη περιμένεις
σε ποιο χρώμα την ποθείς;;

Μέσα Λίμνη Νούφαρο μου επιπλέεις,
καμαρώνεις, λαμποκοπάς σ΄όλα τ΄αχνά,
ζεστά χρώματα της Ζωγραφικής Παλέτας..
μ΄αφοπλίζεις, με λιώνεις, μου μοσχομυρίζεις,
με φιλάς, μ΄ανασαίνεις, με πεθαίνεις,
με ζεις κι μ΄ανασταίνεις..

Νούφαρο μου, απ΄το μίσχο σου γεννιώνται,
τ΄άνθη σου τ΄ακτινωτά, τα σπάνια, τα
απέραντα όμορφα, τα υγρά σαν τα μάτια μου..
Νούφαρο μου, μακρυά μου Κατοικείς..
Πέρα στα Νερά του μεγάλου Ποταμού
του Νείλου.. λοτοί σε λένε Εκεί..
Μα δεν Ξεχνάς.. Θυμάσαι...

Νούφαρο μου.. σαν σε σκέφτομαι..
νοιώθω να με θυμάσαι και τη
νύχτα ανθίζεις τα μεγάλα πέταλά σου,
μοσχοβολιές και χρώματα παντού
σκορπίζεις.. το λευκό, το κόκκινο,
το μωβ το αγνό ροζ...

Νούφαρο μου, το λευκό σου
είναι το μοναδικό σου..
ξέρω είναι μέσα βαθιά
κλεισμένο.. το κρύβεις καλά
ως φυλαχτό σου, σπάνιο,
μονάκριβό σου..

Νούφαρο μου αγαπημένο..
μπλε μου νούφαρο γλυκό αγόρι..
κι άσπρο της γλυκιάς ψυχής σου..
΄Αστρο..
οι θεότητες του πάνω και του κάτω
Κόσμου, μπλε κι άσπρο Νούφαρο μου..
μα ..ποιος στ΄ αλήθεια μίλησε για
μεταθανάτιο ζωή;;!
Νούφαρο μοναδικό μου...
Ζήστην.. είναι Μία και Μοναδική....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: