Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Ανατροπή.. {Γιούλη Τσουρεκά}



Ανατροπή.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Ανατροπή σε μια μόνο στιγμή
σαν σε αντίκρισα θυμάμαι...
καλά, εντάξει, είπα μέσα μου..
ηρέμησε ψυχή μου, όλα καλά
θα είναι, απλά, πρώτη φορά
βλέπεις το κάτι διαφορετικό
που σου τραβάει, όχι απλά μόνο
το βλέμμα σου,
μα τη καρδιά σου κάνει να
χτυπάει σα τρελή, τόσο πολύ,
πως ένιωσα ν΄ακούγεται
σε απόσταση χιλιομέτρων,
στην απεραντοσύνη του Κόσμου
γύρω και μέσα μου,
ισχυρά, ανεξέλεγκτα.
Ανατροπή, πρόκληση, σε αξίες κι
ηθικές χρόνων και χρόνων,
κλόνισες με μια σου κίνηση..
δεν το κατάλαβα αμέσως..
συγχώρεσε με,
οδηγητής, εξερευνητής Εσύ,
ανεκπλήρωτων ερώτων,
φλογερών πόθων,
άγνωστων παθών,
απολιθώματα του πονεμένου
κορμιού μου, που κάθισε
άπραγο μισόν αιώνα τώρα,
πάνω στις βουνοκορφές
της φαντασίας μου μόνο,
ώσπου ήρθες απρόσμενα και
μου΄δωσες την πλήρη Ανατροπή..
Κάηκα ολόκληρη μέσα σε
δευτερόλεπτα απ΄τη φωτιά
των απόκρυφων, μυστήριων
σκέψεών σου, σαν λάβα ηφαιστείου
τα λόγια σου..
Ανατροπή ψυχή μου, ζωή μου,
σε ένα παγωμένο βράδυ του Χειμώνα..
΄Ομως, να ξέρεις, πως δεν ήταν ανάγκη
να με φτάσεις ως τον κρατήρα του
ηφαιστείου, μόνο και μόνο
για ν΄ανάψεις τη φλόγα στη καρδιά μου..
΄Ηταν ήδη αναμμένη..
Ανατροπή Καρδιά μου...
Σε Πρόλαβα...
σβήσε το τσιγάρο σου...
καίει η στάχτη του πάνω μου...
Ανατροπή Ψυχή μου... {Γ.Τ.}
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: